joi, 17 iulie 2008

Happy!! :-)


O zi fecita! Azi s-a intamplat minunea! PLM.!!!!!!! Beau HEINEKEN rece ca o gheatza si ma doare in piu.. am tot ce imi trebe’ mi-am luat LAPTOP si sunt in culmea fericirii … nu mai am cuvinte … e bestial sa ai laptop … poti sa comunici de oriunde, poti sa faci o gramada de chestii de oriunde… nu? Asta doar dk ai laptop!!!! Ca bine ziceau cei de la Parazitii … il intrebam si eu pe colegul de birou care e maestru in Parazitii si acu nu isi mai aminteshte versurile … cred ca intr-o zi o sa-l tund kel … J))) …….. deci mi-am luat laptop … si sunt fericit … baaaaaaaaaaahhhhh mi-am luat lapppppppppptoooooooooooooooooooppppppp …. Asha ca am intrat si io in era celor care si-au luat laptooooop!!!! IS IT LOVE?????? IIO asta doar pt cunoscatori!!! :P

Deci stiu ce vreau!!!ma doare ….. ca platesc in plus … dar am laptop!!!

Un comentariu: