miercuri, 8 iulie 2009

Bun fu iute trecu....

Fratilor stitzi cum e sa iti ploo in gura???
sa va explic.... colegele mele au plecat la electrica sa plateasca factura de curent si cand s-au intors le-am vazut cu niste plase in mana
In plase erau urmatoarele bunatatzuri:
- cas de carne
- gusha de porc cu usturoi si boia
- branza de la cioban
- rosii de la taran din gradina
- ardei (tot de acolo)
- paine

Cum sa nu iti ploo in gura cand ai ataaaaatea bunatatzuri ....
Si ne-am pus toti 3 la biroul meu si am mancat ca niste ...... oameni normali :-))
Acu stam toti cu burtile in sus .... vai ce bun o fost!!!

feteleeeeeeee cum o fost???

16 comentarii:

  1. Intrebari de rigoare, de la Bucuresti strigare:

    Gusha de pork???
    Cash de carne??
    Branza e de vaca/oaie/mix?
    Painea e tot din gradina?

    Stii ce cred eu? Ca miroase in tot birou' ala a gusha/cash si mai ales a usturoi!!!

    Lanayba!


    PS: e prea wide acum. As zice sa mai strangi nitzel "privelistea"

    RăspundețiȘtergere
  2. @LaNayba ....
    Dela Logoj strigare ...
    Gusha de pork = clisa
    Cash de carne = .... nush cum sa ZIC ... E O CHESTIE MISHTO RAU LA GUST!!!
    Branza de oaie de la Coscei
    painea e din gradina :-))

    Nu miroase a nimic in gradina ...decat a oameni satui

    RăspundețiȘtergere
  3. mmmmmmmmmmaaama, mi-ai zis-o p'aia cu gusha=clisa si m-ai ingenuncheat definitiv!!

    ce fulgii mei mai e si CLISA aia???

    RăspundețiȘtergere
  4. si tot din cauza ca m-ai ametit de tot, am scris si gresit!
    Lanayba!
    INGENUNCHIAT!

    RăspundețiȘtergere
  5. @LaNayba ... cauta in dictionarul explicativ al limbii banatzeneshti :P
    ... asta ca sa nu mai stai in genunchi!!! :-))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si la mine cine sa gandit? Ca eu duc foamea ...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cristi ... My friend ... bi mai ghest!!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. My frend... ne vedem la ora respectiva. Sa imi lasi si mie ca sigur o sa fie niste mirosuri de o sa imi ploo in gura ... ca deja de acum am furtuna in gura ..

    RăspundețiȘtergere
  9. ce sa bi mai ghest ca ai papat tot!

    RăspundețiȘtergere
  10. da da da... mai ales eu!
    asteapta-ma ca vin acu'
    stai asa

    RăspundețiȘtergere
  11. fratilor ... venitzi de mancatzi ... it's 4free .... grabiti pasul ca plec!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Stai ca sa stricat aparatul de teleportat ... o sa intarzii putin ...

    RăspundețiȘtergere
  13. mai colegu....la naibain puii mei, e 18.30 si nici acum nu am bagat nika in gura de la "micul dejun".......



    si app...gusa de porc este gusa de la porc. aia de sub gat.....fiarta, data cu booia si usturiu.....si gata, buna de papat...

    RăspundețiȘtergere
  14. Vaii ce bun fu ... Multam my frend ...

    RăspundețiȘtergere