joi, 16 iulie 2009

propun antrenor

am o propunere pt voi ... un mare mare antrrenor ... Lucian Avramescu ... pt ca stie cum sa abordeze un meci .... stie tot ... stie .... ce sa mai vorbim ... ce sa mai discutam ... stie tactici, stie jucatori, stie cate goluri trebuie sa dea formatia favorita ( a se citi STEAUAAAAAAAAAAA).... il propunem ca antrenor ???????

hai sa vedem cate voturi primeste ....

astept voturile voastre....

:-)


UPDATE:
paaaaaaac paaaaaaaaaaaac


UPDATE: (interviu cu d-l antrenor ...)
Dupa lunnnnnngi interventii am reusit sa obtin un inter - viu :-)))) cu d-l NEW antrenooor:

reporter: cum va simtiti dupa victoria din aceasta seara???

d-l NEW antrenoor: eeee ma bene .. si certoo ... che am facuto una bonna partita ... eeeee .... am avuto del ocazioniii ... eeeeeeee. ................. magari ( nu stiu ce a vrut sa spuna cu asta - nu cred ca sunt acei magari ... dar sa continuam ...) eeeeee, forte bine ca am reusito fare goool cu Surdu si cu Stancu , eeeeee, magari , (iar magari) ..... eeeeeeeeeeee poate vine MUTUUUUU , eeeeeeee, am giucato beneeeeee, eeeeeeeee, shi shi , sono contentoooo , adiga, ma bucgur che am reusito sa facem una bona partita shi sono forte , aaaaaa, increzatorrr, ka pe viitor echipa va face din ce in ce mai bine shi ka vor veni partite din ce in ce mai bune .....
Auguri a TUTTI.....


final ... UPDATE:
Il asteptam si pe d-l antrenor cu o parere mai amanuntita! :D

18 comentarii:

  1. bafta in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. dau un vot pt antrenor!succes in continuare ...

    RăspundețiȘtergere
  3. sper sa ai succes..la voturi

    RăspundețiȘtergere
  4. un vot pt d-l antrenor ..... hai sa vedem ce strtegie vei adopta .. un vot pt noul antrenor

    RăspundețiȘtergere
  5. dau un vot pt viitorul antrenor lucian Avramescu ... succes

    RăspundețiȘtergere
  6. dau un vot de la mine pt antrenor!

    RăspundețiȘtergere
  7. vot pt antrenorul de fotbal

    RăspundețiȘtergere
  8. eu as vrea sa fie antrenor de fotball..imi place fotbalul

    RăspundețiȘtergere
  9. un vot .. o incurajare pt propunerea de antrenor la echipei steaua bucuresti , Alex din Lugoj

    RăspundețiȘtergere
  10. inca un vot pt Luci ca antrenor .... de la un ADMIRATORRRR

    RăspundețiȘtergere
  11. ooohhhhooo multe voturi...
    inca unul si de la mine.
    frums interviu :)))))

    RăspundețiȘtergere
  12. mda, un vot si de la mine

    RăspundețiȘtergere
  13. Un vot si din partea mea pentru noul antrenor...

    RăspundețiȘtergere
  14. EEEEEEEE
    Va multumesc, mutumesc mult per la increderea aratata... Io sperro che totoul va fi bine anche pe viitor, si echipa va juca din ce in ce mai bene, si i tifossi vor fi multumiti cu performantele mele.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. bre boanka.. te ia sau nu te ia secund? sau nu esti la fel de fan-atic precum e luci? e cineva mai fanatic decat e luci??

    RăspundețiȘtergere