miercuri, 21 ianuarie 2009

MIAU!!!


Imi plac pisicile! Si imi plac tare mult .... Acu' vreo cateva zile am primit pe mail o groaza de martani si martanitze tare dragalashe.... si tzin minte ca acu 7 ani cand a venit mama cu un birmanez acasa nu eram de acord sub nici o forma sa ai un animalutz in casa .... si uite ca acuma imi plac la nebunie!!!Mitzi meu e un destept, cu ochi albastri, il cheama Tigrutz si are 7 anishori ... e un bestial! Tare mi drag de el ... si in fiecare seara cand ajung acasa ma intampina cu un MIAAAAAUUUUUU.
Si apropo ... MIAAAUUUU ... ma cheama ... v-am lasat! pe mai tarziu!! :D

3 comentarii:

  1. Acelasi principiu il aveam si eu: NU animalelor in casa. Iubesc animalele dar nu eram deacor cu convietuirea in apartament, cu atat mai putin in acelasi pat. Dar de aprox 5 ani o avem pe Dolly care e o dragalsa si o scumpa si m-am obisnuit. Dar oricum, in momentul cand nu va mai fi Dodoloata nu mai iau un alt animal in casa... poate doar un porc de guinea sau o testoasa. Animalute care sa stea cuminti in acvariu. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte dragutz si mie imi plac la nebunie pisicile mie mi se zice DjMiau...imi place muzica si miau pt ca sunt alintata ca o pisica dar si rautacioasa:D...pe curand....

    RăspundețiȘtergere