duminică, 18 octombrie 2009

Mare Bucatar!!! :-)

Astazi mi-am pus in practica abilitatile mele de bucatar desavarsit si am incarcat sa prepar ceva deosebit! Si cred ca am si reusit! Cel putin asha cred eu.
De dimineatza m-am trezit devreme am facut piatza si apoi mi-am pus sortzuletzul de bucatarie si am inceput prepararea bucatelor.

Am preparat o CIORBA DE PUI DREASA CU SMANTANA si MUSACA DE PIREU CU PUI SI CIUPERCI.

Putin mai jos gasiti ambele retete delicioase.

CIORBA DE PUI DREASA CU SMANTANA

Ingredientele pentru aceasta ciorbica sunt urmatoarele:
- carne de pui (pulpa, piept, aripa)
- morcovi
- pastarnac
- telina
- ardei
- cartofi
- ceapa
- un pliculet de bors magic
- 2 galbenusuri
- putzintica smantana
- patrunjel
- sare si piper dupa gust

Si a iesit ceva de genul:




MUSACA DE PIREU CU PUI SI CIUPERCI

Ingredientele pentru aceasta musaca sunt urmatoarele:
- cartofi (vreo juma de kil)
- carne de pui ( e de preferat cea din supica de mai sus)
- ciupercutze ( 5-6 buc mai maricele)
- ceapa
- ardei
- 3 oua
- putin bulion
- putin unt
- pesmet
- smantana
- cascaval o rola mica
- sare si piper dupa gust.

Si a iesit ceva de genul:



Pentru cei interesati le voi oferi si modul de preparare a retelor de mai sus.

Pofta Buna fratilor!!!!
:-)

Un comentariu: